fredag 30. oktober 2009

Uke 4 - YouTube del 2

Ja, så var denne daten som ikke gjør som jeg vil og som "oppskriften" sa at jeg kunne.
Det fungerte ikke å bruke blyanten på bloggen for å redigere og legge til kommentarer, HTML godtok det ikke.
Men denne uke har jeg vadret rundt på nettsiden YouTube og sett mange videoer og hørt musikk. Jeg brukte embedding for å få musikkvieoen "Himmelblå" over på bloggen min. Dvs jeg søkte opp himmelblå merket embed, kopierte, gikk til bloggen- nytt innlegg trykket på rediger HTML deretter lim inn, publiser, og vips så lå den der. Ganske enkelt når en hadde fått hjelp til å knekke koden. At valget falt på Himmelblå var helt tilfeldig, det kunne like gjerne vært Mamma Mia. Dette var en morsom side som jeg lett kunne bli hekta på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar