torsdag 15. oktober 2009

Kurs uke 2







Hei!



Etter en uke med data trøbel har jeg kommet i gang med flickr.



Vedlagt følger et puzzel av et bilde som ble tatt under harejakt oktober 2008.



Likeledes har jeg lastet opp bilde av bla. Svartisen i "Pop art poster" og sett hvordan dette forandret form og farge.



Bildeopplasting har jeg gjort flere ganger tidligere og redigert bildene, da jeg er en aktiv bruker av nettet for å lage album.



Jeg har laget en Flickr konto ved å oppretten Yahoo ID (nilsenirene@yahoo.no)



Idag fikk jeg endelig tagget et bilde på flickr, tror jeg nå skjønner hvordan dette fungerer, har sendt det til Jostein for å se om det ble riktig. Dette var en grei gjennomgang, men lite sansynlig noe jeg kommer til å bruke i fremtiden.

1 kommentar:

  1. Flott at du har fått det til! Men jeg ser ikke linken til din Flickr konto, det såkalte "photostream", som vises alle bildene du har lagt ut der. Kan du kopiere linken derfra og lime inn her så kan jeg se hva du har gjort?

    SvarSlett