fredag 23. oktober 2009

Uke 3 - sosiale bokmerker

Så er bloggsiden oppe og går igjen og jeg kan skrive litt om sosiale bokmerker. Etter en treg start har jeg vært igjennom ukas oppgave.


"Oppdagelsesturen! med DinSide, Wikipedia gikk veldig greit og en nybegynnerguide til Del.icio.us gikk greit og jeg begynte å forstå dette.
Når jeg kom til "Utforskningsoppgave" hvor jeg skulle se på videoen skar det seg litt. Sikkerhetsnivået på PC'en ville ikke åpne denne samme hva jeg gjorde, så den fikk jeg ikke sett.
Jeg har fått opp to verktøyknapper påPC'en, lagt inn noen nye bokmerker her og flyttet noen fra mine favoritter. Det gikk greit.


Jeg har fått laget meg en konto og den fungerer
http://delicious.com/irene_nilsen


Har fått lagt inn noen bokmerker, etter litt prøving og feiling gikk det helt greit. Dette neppe er en side som vil være aktuell for meg i fremtiden. Greit å vite om mulighetene som finnes, så får en forske videre i det en har lært på kurset å se hva en får brukt for.





1 kommentar:

  1. Så fint at du har utforsket Del.icio.us og nå vet du hva det går ut på. Ellers er det flott at du har opprettet konto og lagt inn både linker og tags!

    SvarSlett